Tuesday, May 17, 2011

good mood :)

Today was such a fairy tale.

Like story,i have been changing and designed my blogger again.

It looked fresh ! :) Uhmmmmm,sweetiee.

After my facebook old account hacked by the others,I never showed my smile again :(

It hurt =((( It seems like get injured.. But now,is ok !

I looked it as refreshed my account , so nothing can effect me anymore !

My beloved ! My hubby,I YOU

Im was looking for an answer.But sometime it's nothing more to say.

I'll wait.
Wait for a day..

The love is red,and my heart is red too,
because,i'm HUMAN.

2 comments:

  1. 哈哈..宝贝...我不知道...你还会不会到会这个以前我每天偷看你心思的地方....
    或许一年...或许3年...或许永远你都不会发现...哈哈...原谅我就是这样的pattern...
    老婆...我不知道我还可不可以这样称呼你....?我不知道...你是否还会以negative 的看法看我...可是..既然我来到这里了.....这就表示者我想留的言给你都是出之于我的真心肺腑.....=)


    其实我真的很希望我自己能潇洒...能放弃我们之间的感情!可是我真的做不到..!!每次我下定决心后...我都很心疼!我睡不着!我很想你!我很想要宝贝你在我的身边!

    其实你没有看错...刚才那辆红色myvy,就是我..对,我刚才真的是想看看你...我也对那个男的很好奇....

    我真的有很多话想对老婆你说...只是我真的不知道如何说出口....

    我只能说...或许你找到了靠岸...可是偏体凌伤的我一天也没在爱过...

    i always been here, i always been here with you...please turn around look at me....


    ReplyDelete
  2. 不知不觉,我们都分开了4年。
    我还是很喜欢你。

    ReplyDelete